Anasayfa > Şarkı Sözleri > >Canfeza Resmin Hikayesi Şarkı Sözü

>Canfeza Resmin Hikayesi Şarkı Sözü

>Canfeza – Orhan Gül’ün Resmin Hikayesi adlı parçasının sözleri sizlerle ..

Canfeza Resnin Hikayesi Şarkı Sözü

Yürüdüğüm bu sisli yollr gözlerimde büyüdü iyice,
Cinayet ellerimden aktı ben zararlı cıktım
Hangi aklı var sayıp bugün yarından bıktım
Bana alışkın kalemim artık yaşamaktan bıkkın
~
Gözlerim güzelliğinden haince bir darbe aldı
Kör olmak hakkı belki sözlerin özünden ayrı
Kimbilir irkilir günahlarımdan kısmen aklım
Hissiyatı yok sayıp yanaklarımdan aktın
Kraliçem Selam. Bu kul bi ayrı var seninle
Gel benimle enlerin dibinde oturup aşkı en yerinde
Yaşamak üzere boş bi fenere yağmak adına sarhoş olalım.
Sarhoş olanın adını boyarım uslu çimlere .
Suçlu bir zamnı 1 satte gömdü gitti.
Bense kin zamanı dirilip öldüm hasretin bi pençe .
Bence karşı hep karşı umtlarım neden sence
Basit bence hayat ellerimden aktı baktım öle sadece

Kategoriler:Şarkı Sözleri
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum Yaparmısın Fanfeza ?

