Anasayfa > Şarkı Sözleri > >Canfeza Nickleri 2011

>Canfeza Nickleri 2011

>

Arkadaşlar Canfeza’nın bildiğimiz kadarıyla yaklaşık 165 şarkısı bulunmakta. Ben sadece bazı şarkılarından sözleri sizler için derledim. Facebook , twitter , msn gibi sosyal araçlarda yazabileceğiniz sözler sizlerle.

 En İyi Canfeza Sözleri


Bir sana aşığim birde saclarının gölgesine!!!

Senden gelmeyen mutluluk yeşillikle gelir mi?

şimdi ölürüm istesem bir kaç dakika sürmez

Beni sevdiğini bir kez olsun neyse boşver yalan.

Seni içinde bulabileceksem kalbimi deşerim

Tek çözüm sen kadar güzeL şu cicekLerini kurutmak   

Ölmek istesemde ölüm beni istemez . . .

yarına seni düşünerek uyandım aslında mutlu değilim öyle sandım

Fark eder mi çıkmaz oLsan , her sokak çıkar sana..

benden aldığın o hayat ne işine yarar ki zaten bayat istemem huzuru benim elime kederi bırak

Benimsin artık sanıyodum,ne oldu yine gene kim o

unutmak adına bi eylemim olmadı hatta eskisinden dahada sağlamım.

Gözlerinde tek saniye senelere denk anlaa , içten değil bırakıp gitmen beni

Seni görünce şaşırdım, Çünkü biri yıllar önce seni cebimden aşırdı 

Ben Çok Uzağım Ben sandığın O Aşşağılık Sıfattan

Kendimi akrebe teslim ettim yaşıyorum öylecene senle rüyamda 

Cehennemde görüşürüz, unutmam asla gülüşünü. 

Ormanları yok etmeden seni gerçekten sevemem 

Yüzüme küfredermişcesine bakıyo böcek börtü. 

 Yüzümde güneş doğuyor olabilir gözlerim bulutlu.  

Yaz geldi ve sen hala gelmemekte kararlısın.

Sensizlik beynimi her gece linç eder. 

Zengin olmaktan daha çok istiyorum be seni.

 İçimde tonla aşk birikti bi gün birine patlarım. 

Cehenneme kadar yolun var, giderken benide tut kolumdan. 

Benim olman, benim olmasada saf kalbimin hakkıdır. 

Senden vazgeçeli aylar oldu unutamadım yinede


Bembeyaz hayallerimde belirgin karartısın.

Ölümsüz olmaktan güzeldir ölümü zevk eylemen. 

Kafamı bozdu sigara dumanı sizden yokki çıkarım.
  
Küçük kentler inşaa ettim,gözyaşımdan bir havuzla süsledim.. 

Bana huzur veren tek kadın alakamdan bıkkın. 

Benim ağızımdan duymadığın her iltifat asılsız.

Bu yazı şu aramalara cevap vermektedir: canfeza nickleri , canfeza sözleri, en güzel canfeza nickleri, canfeza sözleri 2011

Kategoriler:Şarkı Sözleri
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum Yaparmısın Fanfeza ?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: