Anasayfa > Şarkı Sözleri > >Canfeza feat Alef High – Neylerim Yardım Etmezsen Şarkı Sözü

>Canfeza feat Alef High – Neylerim Yardım Etmezsen Şarkı Sözü

>

 Canfeza ve Alef High’in yaptığı Neylerim Yardım Etmezsin adlı şarkının sözleri sizler.

Canfeza feat High Neylerim Yardım Etmezsen Şarkı Sözleri

Alef High

kardan mahrum şehrim bide senden yoksun Deniz , bide senden.
kolaydır hüznü çizmek zaten , mutluluk Deniz’e sonsuz gelir.
gözlerinde tek saniye senelere denk anla.
içten değil bırakıp gitmen beni , tozla kaplı bir hayalde görmedim hiç pembeyi.

benden sonra içinde bulunduğun kalplerin haddi var hesabı yok.
arada soruyorum kendime , aşk denilen saf insanlığıma ne sağlıyo.
ağlarken ben kağıda döktüğüm cümleler sayende araf bi halde.
yazarken dökülen her satıra bakıp , içimi döktüğüm rap ağlıyo.

sabahında alkolük her gecenin beyaz bi düş gibi kar beklemek.
tek bi adım atıp gelmen geri bana,tek isteğim seni kaybetmemek.
yalnızları oynar duman altı beden , beni mahkum eden sana kalp.
adım atmayı isterim son kez gelip kapına yalvarıp affet demek.

acık kapım sana giderken dönüp bakmasanda bana,gözüm gözünde.
kalırken o gün sendeydim ama soruyorum Deniz’e ben bugün nerdeyim ?
tabloda resmin , tablada sigaramın ucunda bekler aşk küllenmeyi.
bi gün yüzüm gülmedi kalbimi alıp gittiğin günden beri !

Nakarat –

Neylerim yardım etmesen,
açık kapım ayrılık vakti gelir,konar
bir sonbahar gecesi yapraklarla.

Canfeza –

Dillendirmeye gerek yok,elimi dinlendirmem gerekiyo.
Benimsin artık sanıyodum,ne oldu ? yine gene kim o ?
Yerime sevdiğin manzaralar sana heyecan verecek kadar iyi mi ? ne o ?
Sana basit mi geliyorum artık değişen ne aynı kilom.

Ne üzüldüm nede ağladım nede kendime ortam sağladım.
Unutmak adına bi eylemim olmadı hatta eskisinden daha sağlamım.
Çözdüm bağları kollarım iz dolu,ahde vefa canım kar dolu yolları
Huzur içinde yat öldürdüm seni dualarımıda cennete yollarım

Kolladım arkanı bilmesende sana yan bakan artık düz bakamıyo
Canfeza müthiş sevenide çok fakat orhan denen adamın niye takanı yok ?
Üşüyo musun karnın açmı gel beni ye üstüne sakallarımı yol.
Pişman olmaya ne gerek var ölümün üstüne gün dogmuyor.

Belki kimine göre isyandır rap benimki aşkına isyan evet
Cesedimin üstüne gül serpiştir ölümü güzel kıl mutluluk medet
Sana her yazılanı bir arada görmeliyim sakın onları tutmayalım
Beni öldürdün seni kaybettim bi arada bunları kutlayalım.

Kategoriler:Şarkı Sözleri
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum Yaparmısın Fanfeza ?

