Anasayfa > Canfeza Albümler > Canfeza Sarmaşık Albümü Full İndir

Canfeza Sarmaşık Albümü Full İndir

Canfeza’nın Sarmaşık adlı albümü henüz çıkmadı Peki niye böyle bir yazı yazdım derseniz;

Eğer siz bu konuya göz atıyorsanız büyük bir ihtimalle albümü internetten indirmeye çalışacaksınız ve böylelikle korsanı destekliyceksiniz. Gerçekten böyle düşünüyorsanız ayıp ediyorsunuz. Canfeza’nın hakkını vermek için gidip albümünü almalısınız (çıktığında).

Kategoriler:Canfeza Albümler
  1. Ağustos 3, 2011, 4:09 pm

    Mantıklı.Albüme,orhan abiye,emre abiye destek verdiğiniz için kutluyorum. Umarım insanlar ağlamak için korsan müzik dinlemez.Ha "sen bu konuya indirmek için girmedin sanki" diye düşünenlere söylüyorum ; çıkmayan albümün linkini nasıl verirler diye baktım,yasal işlem başlatıyoruz.Banlieue16 saygılar.

  2. Ağustos 3, 2011, 4:23 pm

    Teşekkür ederim kardeşim. Biliyorum ki bazı arkadaşlarım yinede küfür edecek , olsun KORSANA HAYIR !

  3. Ağustos 16, 2011, 11:26 am

    .

  4. Ağustos 16, 2011, 11:27 am

    Korsana hayır !

  1. No trackbacks yet.

Yorum Yaparmısın Fanfeza ?

