Anasayfa > Canfeza Sözleri > En Güzel Canfeza Sözleri

En Güzel Canfeza Sözleri



Canfeza’nın tüm şarkılarını dikkatli bir şekilde inceledim. Hepsinin teker teker tekrar dinledim , okudum. Sizler için Canfeza’nın en güzel şarkı sözlerini seçtim.


O gavatta seni ger gece yastıklarına gömüyomu ? 


Sana söyliceğim tek bişey var oda malesef baybay.


Cehennemde görüşürüz,unutmam asla gülüşünü 


Çabuk geçiyo çocukluk,her birimiz çocuktuk. ,


Eriyip gideceğini bilsen dahi onu seversin 


Sakızdan bir paraşütüm var sigarım alevi körükledi 


Herşey farklı artık kardeşlerim diyorlarki sarma 


Ben ömrüm boyunca ilk kez bu kadar doldum 


Bugün gittin de peki yarın, neden unuttun dönmeyi? 


Sana benzeyen bi kızım olsa seni o anda unuturum, 

Beni tanımıyorsan parmaklarıma sor, beni benden iyice tanır…

yaz geldi ve sen hala gelmemekte kararlısın 


Artık eskisi gibi değil aynalarda suratım  (Yeşil)


Aşkın cinsel organı olmaz,akıl yok mu sizde ? 


Zincirlerimi kıran sensin üstadımsın efendim. 


düşün taşın bu yolda nereye kadar mutluyumdur? 


unutma yarına sağlim çıkman şansın yüzde elli. 


Sizle hiçbir ilgisi yok benim suratım karaya aşık 


Kalbiyle yazan bir şaire aşk en güzel yemektir. 


Sana koşarken hissetmedim yaşlanmışım iyice. 


canfeza sözleri , canfeza şarkı sözleri , en güzel canfeza sözleri, canfeza fan, canfeza

Kategoriler:Canfeza Sözleri
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum Yaparmısın Fanfeza ?

